E-marketing
Kto nie je na internete, neexistuje
Význam internetu a vyhľadávania informácií v elektronickej podobe o dovolenke a možnostiach trávenia voľného času rastie závratným tempom. Užívatelia internetu si čoraz viac aktívne vyhľadávajú informácie o strediskách, regiónoch a destináciách, pričom ich porovnávajú a vyberajú si najlepšiu a najatraktívnejšiu ponuku. Význam propagácie, podpory a predaja destinácie cez internet ako neoddeliteľnú súčasť moderného destinačného marketingu si uvedomuje aj Klaster Liptov. Destinácia Liptov sa prezentuje v rámci elektronického marketingu (e-marketing) preto tzv. B2B marketingom (Business – to – Business) prostredníctvom internetovej stránky www.klasterliptov.sk, ktorá slúži pre informovanosť členov Klastra Liptov, subjekty cestovného ruchu v regióne, odbornú verejnosť a partnerov Klastra Liptov. Zároveň bola vytvorená stránka pre tzv. B2C marketing (Business – to – Customer), www.visitliptov.sk, ktorá prezentuje destináciu pre širokú verejnosť. Je zameraná na poskytovanie informácií o Liptove ako destinácii pre potenciálnych a stálych návštevníkov.
Kto nie je na internete, neexistuje
Význam internetu a vyhľadávania informácií v elektronickej podobe o dovolenke a možnostiach trávenia voľného času rastie závratným tempom. Užívatelia internetu si čoraz viac aktívne vyhľadávajú informácie o strediskách, regiónoch a destináciách, pričom ich porovnávajú a vyberajú si najlepšiu a najatraktívnejšiu ponuku. Význam propagácie, podpory a predaja destinácie cez internet ako neoddeliteľnú súčasť moderného destinačného marketingu si uvedomuje aj Trnava Tourism.
Aktuálne používane formy E-marketingu:
Plánované formy E-marketingu:
- Youtube
- Pinterest
- Instagram
- Foursquare
- blog